Služby v oblasti vztahů s investory
Jakožto registrátor a převodní agent fondu jsme hlavním kontaktním místem pro investory. Každý investor je jedinečný a má individuální potřeby. Ve společnosti Parker & Hill reagujeme na tyto jedinečné potřeby a požadavky pomocí personalizovaného přístupu. V rámci našeho běžného servisu zasíláme investorům pravidelné výpisy o hodnotě jejich investice. Naše služby dále zahrnují i prověřování potenciálních investorů, zpracovávání transakcí s investory, korporátní akce a podle potřeby komunikace s jednotlivými investory.
Naší předností jsou špičkové online IT platformy, kde investoři mohou vidět všechny detaily o daném fondu, své majetkové podíly a podrobnosti o obchodování. Investorům nabízíme mimo jiné tyto služby:
- Kompletní služby registrátora a převodního agenta
- Služby pro akcionáře
- Zpracování žádostí o úpis a zpětný odkup
- Poskytování údajů o čisté hodnotě aktiv (Net Asset Value) informačním agenturám, aby bylo zajištěno, že současní i potenciální investoři mají včasný přístup k těmto oceněním
- Vedení registrů (seznamů) akcií a společníků
- Zpracovávání veškerých transakcí týkajících se investorů, včetně úpisů, zpětných odkupů, převodů, dílčích vkladů a výplat podílů na zisku
- Sledování souladu s dokumentací fondu, pokud jde o oznamovací (výpovědní) lhůty, minimální výše investic a úhrady poplatků
- Shromažďování a ověřování dokumentace vypracované na základě hloubkové prověrky klienta (Customer Due Diligence – CDD) a zásady „Poznej svého klienta“ (Know Your Client – KYC) v souladu s jurisdikčními požadavky
- Distribuce výpisů, zpráv a dalších sdělení investorům
- Správa závazků investorů a realizace navazujících kroků, včetně komplexních sekundárních transakcí a zpětných odkupů;
- Výpočet správcovských poplatků na základě uživatelsky definovaných kalkulačních pravidel;
- Výpočet naběhlých úroků, včetně výpočtů komplexních pravidel jako např. tzv. kaskádovitých pravidel (waterfall rules).
- Vedení registru (seznamu) investorů
- Vyřizování úpisů, zpětných odkupů či požadavků na výplatu peněz, včetně provádění kontrolních opatření proti praní špinavých peněz
Účetnictví a oceňování
Jakožto nezávislý externí správce fondů může náš tým specialistů poskytovat flexibilní a dlouhodobě fungující řešení pro správu fondů. Naší největší předností je náš specializovaný tým odborníků na účetnictví fondů spolu s kvalitním IT zázemím. Naše oddělení účetnictví fondů je strukturováno tak, aby každému klientovi umožňovalo mít jednu, pro sebe vyhrazenou kontaktní osobu.
Každý fond je přidělen fondovému účetnímu, který odpovídá za veškerou účetní činnost daného fondu od každodenního účetnictví až přezkumy ocenění, přičemž využívá pomoci našich pracovníků odpovídajících za centralizovanou databázi cenných papírů, korporátní akce a stanovování cen, aby tak byly maximalizovány výhody plynoucí ze sdílení znalostí napříč naší celou platformou pro účetnictví fondů.
Naší snahou je zjistit problémy ještě předtím, než vzniknou, a zároveň proaktivně řešit záležitosti, vytvářet zásady a postupy a zůstat v kontaktu s aktuálním vývojem v daném odvětví.
Mezi naše služby v oblasti účetnictví fondů patří následující:
Služby týkající se účetnictví fondu a stanovení čisté hodnoty aktiv | xxviii Příprava účetních knih a výpočet čisté hodnoty aktiv s odkazem na pohyby akcií. xxix Příprava finančních výkazů (účetní závěrky) na míru klientovým požadavkům, včetně výkazů aktiv a pasiv, provozních činností, změn čistých aktiv a peněžních toků xxx Výpočet veškerých poplatků a retrocesí xxxi Automatický výpočet napříč všemi výkonnostními strukturami nebo fondovými strukturami xxxii Poskytování zpráv správců investic včetně portfoliové analýzy a firemního řízení xxxiii Nezávislé srovnání a ověření portfolia ze strany hlavního makléře nebo uschovatele (custodian) xxxiv Vedení knih a evidence fondu v souladu s dokumenty upravujícími činnost fondu |
Oceňování | xvii Získávání cen a směnných kurzů z nezávislých zdrojů xviii Stanovování a ověřování cen z různých zdrojů xix Vytvoření a provádění politiky oceňování fondu xx Hodnocení politik oceňování na základě dosažených výsledků |
Finanční výkaznictví a spolupráce při provádění auditu | i Získávání cen a směnných kurzů z nezávislých zdrojů ii Stanovování a ověřování cen z různých zdrojů iii Vytvoření a provádění politiky oceňování fondu iv Hodnocení politik oceňování na základě dosažených výsledků
|
Služby v oblasti dodržování předpisů (compliance)
Ve společnosti Parker & Hill náš tým pro oblast dodržování předpisů (compliance), který se skládá z mimořádně zkušených odborníků na dodržování předpisů v oblasti investování a předních odborníků z daného odvětví, Vám bude poskytovat součinnost při založení fondu a při zajišťování plnění jeho regulačních povinností se zvláštním důrazem na:
- Poskytování rad týkajících se nových nebo revidovaných regulatorních požadavků
- Pomoc při pravidelných revizích nabídkových dokumentů
- Provádění hloubkové kontroly (due diligence) propojených osob podle potřeby
- Podpůrné akcionářské služby s hloubkovou kontrolou (due diligence) akcionářů
Zajistíme, aby byl fond neustále v souladu s předpisy, pokud jde o nepřetržité vedení jeho zákonné evidence a dodržování regulačních požadavků.
Firemní sekretářské služby
Investoři a provozovatelé fondů chtějí zajistit, aby společnosti měly řádnou řídící strukturu a aby byly vždy v souladu s místními a mezinárodními předpisy. Nezbytnou součástí kvalitního firemního řízení je pravidelné konání formálních zasedání představenstva a pořizování zápisů o rozhodnutích přijatých na těchto zasedáních. Máme k dispozici specializovaný tým pracovníků pro firemní sekretářské služby, který poskytuje vedení firmy podporu v oblasti řízení. Mezi naše sekretářské služby patří:
Služba | Popis |
---|---|
Služby týkající se založení společnosti |
|
Administrativní služby |
|
Domicilační služby |
|
Služby týkající se likvidace a rušení společností |
|
Podpůrné služby pro vedení firmy |
|
Podpůrné služby akcionářům |
|
Správa bankovního účtu |
|
Outsourcované firemní sekretářské služby
Vaši investoři a provozovatelé fondů chtějí zajistit, aby společnosti měly řádnou řídící strukturu a aby byly vždy v souladu s místními a mezinárodními předpisy. Nezbytnou součástí kvalitního firemního řízení je pravidelné konání formálních zasedání představenstva a pořizování zápisů o rozhodnutích přijatých na těchto zasedáních. Poskytujeme firemní sekretářské služby pro různé struktury na základě outsourcingu, čímž dáváme klientům a dalším správcům fondů příležitost k rozšíření jejich stávajících služeb na základě outsourcingu úkolů, které jsou více náročné na práci a na čas. Máme k dispozici specializovaný tým pracovníků pro firemní sekretářské služby, který poskytuje vedení firmy podporu v oblasti řízení. Mezi naše sekretářské služby patří:
Služba | Popis |
---|---|
Služby týkající se založení společnosti |
|
Administrativní služby |
|
Domicilační služby |
|
Služby týkající se likvidace a rušení společností |
|
Podpůrné služby pro vedení firmy |
|
Podpůrné služby akcionářům |
|
Správa bankovního účtu |
|